Contact

Wij, dat zijn Sophie en Ann Schockaert, verwelkomen je graag in onze winkel, waar een enthousiast en gedreven team voor je klaarstaat!
 
Openingsdagen:
 
Maandag Gesloten
Dinsdag 8.30u - 18u
Woensdag 8.30u - 18 u
Donderdag 8.30u - 18u
Vrijdag 8u - 18.30u
Zaterdag 8u - 18u
Zondag 7u - 13u


SLUITINGSDAGEN IN 2017:

. ZONDAG 01/01/2017
. DONDERDAG 25/05/2017
. JAARLIJKS VERLOF VAN MAANDAG 17/07/2017 TOT EN MET WOENSDAG 26/07/2017
. DINSDAG 15/08/2017

 

Adres:
Yzerenleen 28, 2800 Mechelen
Tel: 015/202521
Fax: 015/204765
Email: [email protected] (geen bestellingen via email)
Website: www.kaaswinkelschockaert.be (geen bestellingen via de site)

IJZERENLEEN WORDT TERRASSENSTRAAT
Je zal het waarschijnlijk al gehoord hebben maar we willen jullie toch nog eventjes informeren over wat er juist gaat veranderen. De meeste mensen denken dat we niet meer met de auto bereikbaar zijn maar niets is minder waar:
ONZE STRAAT BLIJFT BEREIKBAAR MET DE AUTO.
Het verhoogde gedeelte "parking" aan het schepenhuis is vanaf morgen (15 juni 2016) een terrassenpleintje, en dat juichen we toe, het brengt meer gezelligheid in onze straat! Maar we blijven bereikbaar, alleen zijn er MINDER parkeerplaatsen. Aan onze kant zullen er 8 gewone parkeerplaatsen zijn en 2 voor minder validen. Er zullen sensoren komen waardoor je al vanaf de Korenmarkt kan zien of er nog vrije plaatsen zijn, zo kan je nog beslissen om in de Lamot parking te gaan staan of toch je kans te wagen.
Als je echt geen plaatsje vindt om snel een schotel of een bestelling af te halen kan/mag je altijd eventjes dubbel parkeren!
De Centerparking in de Blauwehondstraat blijft ook bereikbaar, daar zijn dagelijks zeker 20 plaatsen vrij. 
Let wel: als je met de auto de Yzerenleen opkomt kan je niet meer om het verhoogde terrassenplein rijden, je kan nog wel draaien op de afslag naar de Blauwehondstraat maar je mag niet meer doorrijden ter hoogte van Chantal om zo rond het plein te rijden!
 

Heb je vragen, stuur ons gerust een berichtje! 

GEEN BESTELLINGEN VIA EMAIL OF DE WEBSITE, wij vragen dat je je bestellingen telefonisch doorgeeft omdat het via email meestal niet volledig is en telefonisch is dit op 1,2,3 in orde..... Met dank, Ann en Sophie Schockaert
Vraag of opmerking:
Naam:
E-mail: